lunes, 22 de junio de 2026

AGURRA

Gaur, 4. mailakoekin batera, gure ikasleak ; Kevin, Olaia, Ioritz eta Eneko agurtu ditugu.
Oso ekitaldi polita izan da, asko emozionatu gara.
BUENA SUERTE EN ESTA NUEVA ETAPA QUE COMENZAIS DESDE AHORA.
EN EGUZKITZA SIEMPRE ESTAREMOS PARA LO QUE NECESITEIS.







No hay comentarios:

Publicar un comentario